05 czerwca 2012

Ivo Vuco - Synonim zła - INFO


INFO NA TEMAT PREMIERY KSIĄŻKI "SYNONIM ZŁA"
Ivo Vuco to młody polski pisarz serbskiego pochodzenia. Pomimo że w Polsce nie jest jeszcze znany, gdyż do tej pory publikował swoje cięte i kontrowersyjne artykuły w gazecie w Nowym Jorku, to jednak już niedługo będzie można o nim usłyszeć. A to za sprawą jego powieści "Synonim zła", która ukaże się w przedsprzedaży na targach w Krakowie - 25 - 28.10.2012.


"Synonim zła" to opowieść o zwykłym człowieku, który podąża śladem swojego przeznaczenia. Spotyka na swojej drodze wiele osób, w których życiu odegra wielką rolę i stanie sie kimś niezwykłym. Jest to też opowieść o mężczyźnie, który ma za sobą okrutną przeszłość, a przed sobą beznadziejną przyszłość. Ten emigrant, złodziej, bohater, morderca i skazany na śmierć człowiek, u progu swego młodego życia stanie się pisarzem, by opowiedzieć swoją historię. Opowieść opartą na wspomnieniach w celi śmierci, o stracie, miłości, marzeniach i pogodzeniu się z losem.
Kim jest człowiek, który dotychczas znał tylko świat emigracji, szybkich samochodów, pięknych kobiet, niebezpiecznej broni oraz brudnych pieniędzy, i dlaczego feralny dzień 11 września zaprowadził go ciemnymi korytarzami do komory wprost w ramiona śmierci...

Mam nadzieje, że narobiłam Wam 'smaka' na tę powieść :)
Ja osobiście jestem bardzo ciekawa cóż to za powieść. Luźnym skojarzeniem jakie przychodzi mi do głowy jest cykl filmów dokumentalnych "Podróż do piekła" emitowanych na Discovery.

Byłabym wdzięczna, gdybyście pomogli pisarzowi w promocji w rodzimym kraju. Możecie umieszczać tę notkę na swoich blogach, lub też klikać na fb "LUBIĘ TO" albo co tylko wymyślicie. :)




3 komentarze:

  1. zapowiada się całkiem nieźle, ale zobaczymy jak to wyjdzie. może nie będzie przerostu reklamy nad treścią, bo ostatnio to wszelkich promocji podchodzę dość sceptycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie ciągnie mnie do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz się niemogę doczekać. Widziałam, że na merlinie w sprzedaży już od czwartku.... Kupuję:-) A tak przy okazji to chyba nie ta okładka, bo na merlinie widziałam inną....

    OdpowiedzUsuń