04 listopada 2013

Wszyscy robią konkurs robię i ja

Skoro okazja taka a nie inna, czyli zbliżające się Mikołajki i na blogach pojawiają się liczne konkursy to i ja postanowiłam urządzić konkurs.

Zasady są proste - w komentarzu pod tym postem należy napisać, jaki według Was XX-wieczny wynalazek był tym najważniejszym i najbardziej wpłynął na losy świata - odpowiedź należy oczywiście uzasadnić.

NIE TRZEBA UMIESZCZAĆ NIGDZIE BANNERA, NIE TRZEBA BYĆ OBSERWATOREM, NIE TRZEBA GENERALNIE NIC, oprócz odpowiedzieć na pytanie i napisać swój adres mailowy.

ZA TO MOŻNA BYĆ OBSERWATOREM, MOŻNA POLECIĆ KONKURS DALEJ, MOŻNA POLUBIĆ STRONĘ NA FB SPONSORA NAGRÓD W KONKURSIE, czyli ZYSK I S-KA WYDAWNICTWA :)

Do wygrania są dwa egzemplarze książki Billa Brysona pod tytułem "W domu. Krótka historia rzeczy codziennego użytku". Zwycięskie odpowiedzi wybiorę sama, spośród wszystkich, które pojawią się pod tym postem.

Konkurs trwa od dziś tj. 4.11.2013 do 29.11.2013 - ogłoszenie zwycięzców nastąpi 27.11.2013* - nagrody powinny dojść w sam raz na Mikołajki.

ps. jeśli nagrodzeni nie odpowiedzą w ciągu 4 dni na maile w sprawie nagrody, pozwolę sobie wytypować innych.


ZYSK I S-KA NA FB

*z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zmienić termin ogłoszenia zwycięzców - bardzo Was przepraszam, za skrócenie czasu trwania konkursu.