02 lipca 2012

Najciekawsze recenzje czerwca

Po raz kolejny prezentuje najciekawsze, moim zdaniem, recenzje odnalezione na moich ulubionych blogach w czerwcu. Zachęcam do zapoznania się :)


Książkówka - Robert McCammon "Magiczne lata"
Cyrysia - Krzysztof Spadło "Marzyciele i pokutnicy"
Miqa - Markéta Baňková "Sroka w krainie entropii"
Autopsja-stron - Anna Łajkowska "Miłość na wrzosowisku"
B.Ruszkowski - William Hussey "Łowca czarownic. Szubienica o zmierzchu"


Każda z tych recenzji zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie i bardzo przyjemnie się je czytało.
Pozdrawiam Was serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi najciekawszymi recenzjami. Zaraz sobie poczytam wyróżnione przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, bardzo mi miło za takie wyróżnienie! Skoro spodobała Ci się książka to koniecznie zapraszam Cię do konkursu w którym można ją wygrać! http://miqaisonfire.wordpress.com/2012/06/26/210-konkurs-ze-sroka-wydawnictwa-pwn/

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem w szoku, że moja recenzja znalazła w twoich oczach uznanie. Dziękuje ci bardzo :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się stało, że ja ten wpis przegapiłam?:) Nie wiem...Pomroczność mnie jakaś dopadła chyba. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo cenne dla mnie zresztą. :)

    OdpowiedzUsuń