10 kwietnia 2013

Książkowe Podsumowanie Ostatnich 2 Lat


Z racji tego, że bloga prowadzę już od prawie dwóch lat postanowiłam zrobić książkowe podsumowanie, czyli wyłonić najlepsze lub najbliższe mojemu sercu książki, które udało mi się w tym czasie przeczytać. Zachęcam Was drodzy czytelnicy do zapoznania się z poniższymi tytułami. Jestem przekonana, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Bachman Richard (Stephen King) – Wielki Marsz
Ilość stron: 352
Wydawnictwo: Prószyński I S-ka 2009


Camden Elizabeth – Sekrety róż
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: Otwarte 2013








Collins Suzanne – Igrzyska śmierci tom I, II, III
Wydawnictwo Media Rodzina 2009/2010




David Janina – Skrawek nieba
Ilość stron: 492
Wydawnictwo: Magnum 2012

 
Downham Jenny – Zanim umrę
Ilość stron: 272
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia 2010






Feist Raymond E. & Wurst Janny – Trylogia Imperium tom I, II, III
Wydawnictwo: Rebis 2011



Genova Lisa – Motyl
Ilość stron: 368
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc 2012

Glukhovsky Dmitry – Metro 2033
Ilość stron: 592
Wydawnictwo: Insignis media 2010

 
Grzędowicz Jarosław – Pan lodowego ogrodu tom I
Ilość stron: 562
Wydawnictwo: Fabryka słów 2012

 
Jagielska Grażyna – Miłość z kamienia.
Ilość stron: 208
Wydawnictwo: Znak 2013


Ketchum Jack – Dziewczyna z sąsiedztwa
Ilość stron: 300
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc 2011





Kirkman Robert & Bonansinga Jay – The Walking Dead I i II
Wydawnictwo: Sine Qua Non 2011/2012




Mayer Marissa – Saga księżycowa. Cinder
Ilość stron: 440
Wydawnictwo: Egmont 2012


McDermid Val – Syreni śpiew
Ilość stron: 408
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka 2011

 
Rudnicka Olga – Cichy wielbiciel
Ilość stron: 440
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka 2012





Ryan Carrie – Las zębów i rąk tom I i II
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc 2011/2012




Silvey Craig – Jasper Jones
Ilość stron: 400
Wydawnictwo: Rebis 2011

Stroud Jonathan – Herosi z Doliny
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: Amber 2010

Vuco Ivo – Synonim zła
Ilość stron: 392
Wydawnictwo: Bellona 2012

Tak oto prezentuje się lista najciekawszych książek które przeczytałam w ciągu ostatnich dwóch lat.

9 komentarzy:

  1. Przekonałaś mnie do sięgnięcia po większość z wymienionych przez Ciebie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne podsumowanie! Gratuluję 2 urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Wielki marsz i do tej poty nie mogę się otrząsnąć... A większość pozostałych planuję w najbliższym czasie przeczytać.:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce koniecznie poznać ,,Wielki marsz'', ,,Miłość z kamienia'', ,,Zanim umrę'' oraz ,,Cinder''. Mam nadzieję, że którąś z tych książek uda mi się w tym roku upolować.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wielki Marsz" faktycznie rewelacja. Przeczytałem tę książkę w kilka godzin, a miało to miejsce na początku 2006 roku - pamiętam! :) Igrzyska Śmierci - koniecznie muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielbię Igrzyska! :) Ale widzę też kilka takich pozycji, z któymi musze sie zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe zestawienie aczkolwiek Kosogłosa nie zaliczam do najciekawszych - nudziła mnie ta część. Na liście masz kilka pozycji, które są przede mną :) ja swoje 2 latka blogowania dopiero w październiku podsumuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Jeśli chodzi o "Kosołgos" to potraktowałam to jako cały cykl "Igrzyska śmierci" bo mimo wszystko nie wyobrażam sobie żeby przeczytać dwie pierwsze części a nie przeczytać 3 :) no i mnie nie znudziła aż tak bardzo :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Podpisuję się pod Igrzyskami Śmierci! Natomiast mam zamiar zapoznać się z "Sekretami róż", "Zanim umrę", "Motylem", "Miłością z kamienia" oraz "Dziewczyną z sąsiedztwa".

    OdpowiedzUsuń