14 maja 2013

Nowy numer GRABARZA!

Długo oczekiwany 41 numer GRABARZA już jest! A w nim między innymi:

- kulturalne podsumowanie roku 2012 (książki, filmy),

- felieton na temat Zodiaka (mordercy) i filmów inspirowanych jego zbrodniami,
- recenzje nowości filmowych oraz starszych filmów np. "Ukryty wymiar" czy "Wiecznie żywy",
- trzy wywiady z: Jean-Christophe Grange, Todd Lincoln i (przeprowadzony przeze mnie) z Olgą Rudnicką,
- oraz wiele, wiele innych ciekawych treści.


Nowy numer można ściągnąć bezpośrednio ze strony www.grabarz.net




3 komentarze:

  1. Już pobrałam i czytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że można sobie ściągnąć egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałem i przejrzałem już wczoraj, ale jeszcze nie miałem okazji porządnie wgryźć się w treść :) Długo czekaliśmy na ten numer :D

    OdpowiedzUsuń